Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.
Postad 2012-02-13 20:53 | Anmäl
Tack JRL :)
Ok, ja det dubbla inlägget stoppar väl inte upp all internettrafik, hoppas jag.
Postad 2012-02-13 20:48 | Anmäl
@Inga
Tre Inga T är mycket bättre än en Inga T. =)
Postad 2012-02-13 20:47 | Anmäl
Inga Troll?? Nej förlåt, kul att se dig igen Inga.
Postad 2012-02-13 20:45 | Anmäl
@Inga T
Tänk inte på det. Det är faktiskt inte bara trollen som får ta plats här! :)
Postad 2012-02-13 20:17 | Anmäl
Det var inte meningen att dubbelskicka kommentaren, hur får man bort den? :)
Postad 2012-02-13 20:10 | Anmäl
@ Björnen, Jag är väldigt glad åt att du vill sätta motorsågständerna i min Kongobok IGEN :) Då vet jag att det kommer gå framåt. Afrikas drottning... :D
@Dolph, Dylan, Roffe whatever, har svårt för namn. Klart som korvspad! ;)
Men maila gärna ingatcongo@gmail.com.
Alltid trevligt med lite korrespondens :)
Postad 2012-02-13 20:10 | Anmäl
@ Björnen, Jag är väldigt glad åt att du vill sätta motorsågständerna i min Kongobok IGEN :) Då vet jag att det kommer gå framåt. Afrikas drottning... :D
@Dolph, Dylan, Roffe whatever, har svårt för namn. Klart som korvspad! ;)
Men maila gärna ingatcongo@gmail.com.
Alltid trevligt med lite korrespondens :)
Postad 2012-02-12 23:35 | Anmäl
Toppnovell (Top model), BC. Den blev riktigt bra. Kul med en tillbakablick med glimten i ögat även om därunder bor en hel del svärta också.
/Jimmy Hoffa.
Postad 2012-02-12 23:03 | Anmäl
Hej Inga, kul att du kikar in ibland, och att du också hade kul åt Björns novell.
Kalla mig gärna Dylan just här på k1. Kan förklara via mejl.
Bästa hälsn D.
Postad 2012-02-12 22:18 | Anmäl
Vilken fin blogg du har, Ralph!
Trots min frånvaro härifrån under lång tid nu, var jag med på den "gamla tiden". Tiden för Bok-SM 2009 :) Hela vägen, upp och ner. Det var en otroligt rolig, stimulerande och på många sätt omvälvande tid. Jag var med uppe hos Piratförlaget under själva finalen och träffade då många trevliga kapitelettor. :)
Välförtjänt vann Sara, jag läste hennes bok och trodde på den. Men även Christoffer Carlssons, som tack och lov också blev utgiven sen. Och många många fler mycket bra manus. Än den ena än den andra kommer ut med en bok på något vis. Underbart! Och fler är på gång.
Tänk för att jag också visste vem författaren var till den underhållande novellen om hela kalaset ;) Bra gjort, Björnen!
Beundrar er alla andra också som fortsätter engagerat med bloggar, novelltävlingar, WB etc. Keep going!
Själv har jag äntligen fått loss lusten att skriva vidare på min Kongo Blues. Eller Congo, Medic Blues Expedition, som jag kallar den just nu.
Kram på er alla, gamla som nya! Inga
Postad 2012-02-11 22:50 | Anmäl
Har förresten precis lagt upp bild på Björn C på bloggen. + Intervju i radio, + hans novell i VILDSINT 1 - "Gåspennan" Also starring Svante Bolander.
People are strange - tHe DoOrs 1967 - lirades samtidigt som jag förlöstes av en Jamaicansk banrmorska på Stanmore Orthapedic Hospital ;)
http://blogg.passagen.se/vildsintthebook/
Postad 2012-02-11 22:43 | Anmäl
Du hade rätt Bosse. Det var BC utan A.
Tack Björn för en mycket underhållande novell. Jag uppskattade verkligen den trots att jag inte ens var med på sm-2009. Du är bra på att hålla uppe och öka tempot till rent ohälsosamma höjder med jämna mellanrum.
Tänkte höra med Marita S om jag får publicera en del av hennes bilder från festligheterna och finalen, om ingen misstycker. Måste så klart göra lite reklam för Sara L också, nu när hon släpper helt ny bok med ruggigt läckert omslag.
Se Saras blogg
http://saralovestam.se/
Jahapp, ingen annan som har en lagom liten långnovell till V-bloggen?
Bästa hälsn D.
Postad 2012-02-11 22:37 | Anmäl
Kommer du att lägga upp storyn på din profilsida också? Eller blir det exklusivt för bloggen?
Postad 2012-02-11 22:37 | Anmäl
Till och med jag, som blev medlem långt efter Bok-SM kunde räkna ut vem som var författaren.
Kul att åter få se ett lätt vansinnigt inlägg, med en låttitel på slutet!
Postad 2012-02-11 22:36 | Anmäl
Nämen hej, Nils Erik Tutailurensson!
Tänk att du skulle dyka upp så här oförhappandes.
Postad 2012-02-11 22:21 | Anmäl
Postad 2012-02-03 00:48
(aBC - Anna Book, 1986)
(Hm ...)
Postad 2012-02-11 22:11 | Anmäl
Har aldrig börjat med LCHF, bara slut på pasta. PASTAREVOLUTIONEN har startat här i roslagen.
I år är det Kolhydratbolaget som gäller. Vi räknar med att omsätta flera miljoner, mycket tack vare att folk "kommer ihåg" att äta mera pasta tack vare flera kolhydrater i grunden.
LCHF går ut på att få folk att glömma bort att dom misstänker att dom är utsatta för något lurt. LCHF folket kan bara skriva i presens, så det finns flera nackdelar.
Inslaget sponsras av KOLHYDRATBOLAGET.
Postad 2012-02-11 21:59 | Anmäl
Särskilt lik Svante är han förvisso inte - men bilder fixar man väl lätt på nätet?
Vet en snubbe som har en blogg, som är en fena på att trolla fram bilder...
Dessutom trodde jag du slutat med LCHF ...
Postad 2012-02-11 21:54 | Anmäl
Nog minns jag Björn också, så klart. Men minnet blir sämre när man äter för lite pasta.
Äldre kille med med en profilbild där han är 20 år yngre minst? Vissa likheter med Svante finns således. Eller så är det bara rökridåer.
Kommentarer Skrivblock
-
Lägg till favoriter och bokmärken
-
Rösta och kommentera
-
Utse vinnare av förlagskontrakt
Visste du att...
...du kan lägga till intressanta böcker i din boklista som du kan kika på senare. Klicka bara på hjärtat bredvid boken.
Boktipset
- 1 ♥
- 2 ♥
- 3 ♥
- 4 ♥
- 5 ♥
Min mammas promenader
"Den här boken handlar om livet och kärleken.Lisa, huvudpersonen ,är bibliotekarie och lever med J…"

Kommentarer Ny kommentar