Kommentarer Ny kommentar

Allmänt

Har nu äntligen tryckt boken :)

2017-10-05 09:42 | Anmäl

Tack men det namn hon använde för sin bok här då finns inte alls. Hennes riktiga namn har jag bara förnamnet på och var i Sverige hon bor. Den e-mailadress hon anände då studsar. Det för övrigt en g.mail med hennes hittepånamn här.

2017-10-04 19:59 | Anmäl

Hej,

Sök på förta sidan: Sök Bok/Författare, där hittar du flera med det namnet och kanske en av dem är den du letar efter? Lycka till! :)

2017-10-04 17:56 | Anmäl

2010 sat jag och mailade nån som kallade sig Eva här. Jag var så sönderstressad då så jag kom inte ens i håg det förens jag tömde min maillåda just nu. Mailade henne men hon har inte kvar sin mailadress där hon kallade sig eva och heter egentligen nått som startar på K, Vem var det?

2017-10-04 17:52 | Anmäl

Satt fast utomlands i många år och skrev på en bok.Satt och häckade här i nått år 2009-2010? Tagit mig hem till Sverige och tryckte upp boken själv utan att gå via förlag och skicka runt utan bara rakt på tryck och betala så är det gjort :)

Kommentarer Skrivblock

Skriv en kommentar

Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.

• Lägg till favoriter och bokmärken

• Rösta och kommentera

• Diskutera och dela skrivtips i forumet!

Registrera dig
banner_mindre

Visste du att...

...registrerade medlemmar kan sätta ett bokmärke i varje bok? Klicka bara en gång i vänstermarginalen när du läser boken!

Boktipset

• 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

Koltrasten

"En koltrast, en kvinna, en man, ett barn och en hund."

Kapitel 1 Förlag AB  |  Söder Mälarstrand 21, 118 20 Stockholm  |