Kommentarer Ny kommentar

Allmänt

Äntligen klar!

2018-01-04 12:03 | Anmäl

Jag har annonserat via facebook flera gånger, gör det just nu och blivit recenserad av en bokbloggare. Sen har jag haft en kampanj på Tourn där bloggare kunde skriva om mina böcker mot betalning.

2017-12-21 09:32 | Anmäl

Tack för kommentarerna och God Jul:)

2017-12-20 17:37 | Anmäl

Tyvärr är drunkningsrisken stor i den allt stridare bokfloden - om man inte har ett stor förlag bakom sig.

Jennies boklista har recenserat en av mina e-böcker via förlaget En sida till (Blottaren och döden). Fick en trea.

Har läst de kapitel du har lagt ut på Kapitel 1 (tror också jag läst tidigare, som gammal Indienresenär var det extra intressant). Du skriver med ett härligt driv, lättläst.
Du borde kanske ha fått med spanjoren med blindtarmen och den näst längste dansken plus porrsmugglandet i baksidestexten. Det skulle nog vara extra lockande.

2017-12-19 10:21 | Anmäl

Femhundrafyrtiofyra sidor.....
Bra jobbat och lycka till!!!

2017-12-18 22:14 | Anmäl

Gratulerar och lycka till. Jag har aldrig kommit i närheten av femhundrafyrtiofyra sidor.

2017-12-18 16:37 | Anmäl

Det tog en stund men nu är min backpackerthriller "Hippiespåret" klar!

Efter att ha begått alla misstag som tänkas kan, och även några nya (lyckades till exempel få inlagan i mitt provtryck upp och ned!), så blev alla 544 sidor förpackade i kapitel och även med ett intresseväckande omslag. Jag valde att publicera via Type&Tell och deras team var verkligen snabba och tillmötesgående.

Vill här med tacka alla på Kap1 som genom åren gett mig feedback till mitt skrivande. Tack:) (och om någon är nyfiken har jag även gjort en hemsida med bilder och info om att resa längs The Hippie Trail och om The Backpacker Killer. Alla bilder är fotograferade av mig www.hippiesparet.se)

Jag har även en fråga till alla som publicerat sig via tex Vulcan eller Type&Tell. Era erfarenheter av marknadsföring... Ni som testat annons på Facebook eller Google, eller låtit er intervjuas i lokalpressen eller via bokbloggar. Alla erfarenheter och tips välkomnas:)

Hippiespåret finns på bokus, adlibris etc.... jag undrar även om det finns någonstans på nätet där egenpublicerade författare recenseras?
Mvh/Fredrik

Kommentarer Skrivblock

Skriv en kommentar

Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.

• Lägg till favoriter och bokmärken

• Rösta och kommentera

• Diskutera och dela skrivtips i forumet!

Registrera dig
banner_mindre

Visste du att...

...Astrid Lindgren har sagt: "Jag vill inte skriva för vuxna. Jag vill skriva för en läskrets som kan skapa mirakel. Endast barn skapar mirakel när de läser."

Boktipset

• 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

De livegna och författaren

"Oftast är väl författaren tacksam för huvudpersonernas initiativ och förmåga att vandra sina egna…"

Kapitel 1 Förlag AB  |  Söder Mälarstrand 21, 118 20 Stockholm  |