Kommentarer Ny kommentar

Allmänt

Egentligen ...

2018-04-05 10:30 | Anmäl

Jag har sedan länge sökt en plats där jag kan dela mina texter, möta andra författare och utveckla mitt skrivande. Hamnade för en tid sedan här på Kapitel1 och fann flera passionerade och duktiga författare, dock känns det tråkigt att dela sina texter i ett forum som saknar engagemang från de som driver/äger sidan.

Jag och en kollega, som också skriver, har länge pratat om att starta en sajt för skrivande människor, en helhetslösning, och har nu tagit beslut om att gå från ord till handling!

Vi tar ödmjukt emot tips på vad ni skulle vilja se att en digital plattform för skrivande människor bör innehålla. Vi har i dagsläget en referensgrupp - men vi ser gärna att den växer och att fler duktiga författare tar plats i den. Är du intresserad att ingå i vår referensgrupp och vara med på resan, så mejla mig gärna: tellatale2017@gmail.com

Vi har smygstartat lite och öppnat ett Instagramkonto – följ oss gärna om ni är nyfikna på vad som händer! instagram: tellatale_sweden

Ha det fint och lycka till med pågående skrivprojekt????

2018-04-04 16:20 | Anmäl

Jag har ställt dem den frågan, eller, ja, gick längre än så och frågade om inte medlemmarna kan få ta över sidan?

De har som svar önskat lycka till med att starta en egen sida ...

2018-04-04 16:01 | Anmäl

Skulle inte K1-ledningen åtminstone kunna ge någon/några av sajtens mest aktiva medlemmar administratörsbefogenhet? Då skulle den/dem i alla fall kunna sudda ut spaminlägg manuellt efter hand som de dök upp. Det är i alla fall en provisorisk lösning som borde vara ganska lätt att ordna.

Jag vill också att den här sidan ska få vara kvar och fungera.

2018-04-04 07:12 | Anmäl

Hej på er!

Jag har ju egentligen gett upp, men så ser jag er kämpa på och - faktiskt - några nya dyka upp och då blev jag så förb* att jag skrev följande mejl till "ledningen":

Hej igen!

Jag har egentligen gett upp, men för de få som är kvars skull och de - faktiskt - nya som dykt upp på sidan:

Har någon av er ens varit inne och TITTAT på sidan på sistone?

Dagliga spaminlägg från någon jä*a robot med skitlänkar.
Så har det varit i långt över en månad.
Omöjligt att ladda upp bilder av sig själv eller bokomslag.
Så har det varit i över ett år.

Känner verkligen Christoffer, Sara och Anders för at skylta med sina ansikten på sidan?
Och inte ett inlägg från någon ansvarig sedan april föra året???

Det blir ju liksom ingen bra reklam för ert förlag eller någonting?

Ha lite visioner!
De medlemmar som är kvar är sidans allra mest hängivna anhängare - Ge dem chansen att påverka och utveckla!
Om inte ni vill göra det, menar jag.
Ni HAR ju ändå haft en tre, fyra år på er nu.

Sidan fyller för övrigt tio år i år!
Gör något av det!

Hälsningar, Jens af Ekenstam Stenman

Kommentarer Skrivblock

Skriv en kommentar

Det blir mycket roligare som medlem. Det kostar inget och går på ett kick.

• Lägg till favoriter och bokmärken

• Rösta och kommentera

• Diskutera och dela skrivtips i forumet!

Registrera dig
banner_mindre

Visste du att...

...Robert Storm Petersen har sagt: "Jag har ofta tänkt att jag vill skriva en bok - nu tänker jag på det igen."

Boktipset

• 1 ♥
  • 2 ♥
  • 3 ♥
  • 4 ♥
  • 5 ♥

Antologi High-heels och fotbollsskor

"Korrigeringstext"

Kapitel 1 Förlag AB  |  Söder Mälarstrand 21, 118 20 Stockholm  |